WYCIECZKA SZLAKIEM PIASTOWSKIM KLAS 4

W dniach 7-8-9 czerwca klasy 4a i 4b były  na wycieczce Szlakiem Piastowskim. Odwiedziliśmy osadę w Biskupinie, podróżowaliśmy kolejką
przez Wenecję do Żnina. Drugiego dnia byliśmy w Toruniu. Najpierw upiekliśmy pierniki, a potem odlecieliśmy rakietą na Marsa w Toruńskim
planetarium. Zobaczyliśmy krzywą wieżę oraz dom Mikołaja Kopernika i słynną fontannę z żabami. Trzeciego dnia odwiedziliśmy Lednicę oraz
Gniezno. Zobaczyliśmy również słynne drzwi gnieźnieńskie i ciekawe filmy 3D o powstaniu państwa Polskiego w Muzeum Początków. Wróciliśmy
jak zawsze zmęczeni, ale bardzo zadowoleni. Pogoda dopisywała i daliśmy radę zobaczyć dużo ciekawych miejsc.

Symbol życia i symbol słońca zrobiony przez nas własnoręcznie z drutu miedzianego - fajna zabawa

Wybrzeże nad Wisłą - Toruń

Sprawdzamy czy wieża naprawdę jest krzywa

Wycieczka Zakonu Krzyżackiego

Dom Mikołaja Kopernika

KONKURS SPINERÓW KATEGORIA I

KONKURS SPINERÓW KATEGORIA 3

ZWYCIĘZCY KONKURSU PRZED ODBIOREM DYPLOMÓW: Krystian Hamiga, Lena Woźniak oraz Bartosz Filipiak